Joghurt
A joghurtok is veszélyben vannak, különösen a light joghurtok, a szeptember végén zárult évben 8,5 százalékkal zuhantak az eladások a Nielsen adatai szerint. A teljes joghurtpiacon az eladások 1,5 százalékkal zuhantak. A csökkenő érdeklődés az egészségtudatosabb táplálkozással magyarázható, az alacsony tápanyagtartalmú termékek helyett ugyanis a proteinben gazdag élelmiszereket keresik a fogyasztók. A 80-as 90-es években kezdtek el terjedni a zsírszegény diéták, viszont cserében a gyártók több cukrot adtak a termékekhez. Így a "light" termékek gyakran tele vannak cukorral.
Szappanok
Szappanok helyett tusfürdőket és habfürdőket vesz az Y-generáció. Az amerikai fogyasztók közel fele (48%) szerint a szappanokon kórokozók maradnak a használat után, a 18-24 év közötti korosztályban pedig még nagyobb azok aránya, akik így gondolkoznak (60%). A szappanértékesítések ennek megfelelően csökkennek a Mintel adatai szerint.
Gyémánt
Az ezredfordulós generáció kevésbé akar házasodni és aki megteszi, azok általában nem a hagyományos gyűrűk közül választanak. A gyémánt értékesítése világszerte csökken - derül ki a Gyémántgyártók Szövetségének statisztikáiból.
Öblítőszer
A folyékony öblítők eladásai 2007 és 2015 között 15 százalékkal csökkentek az Egyesült Államokban. A piacvezető Downy márka tulajdonosa, a Procter & Gamble szerint az ezredfordulós generáció tagjai "nem is tudják, hogy valójában mire való a termék".
Bankok
A fiatalok nem bíznak a pénzügyi intézményekben és nem szeretnek intézményekbe járni. Bár a bankok maguk nem fognak eltűnni, de a fiókok hamarosan a múlté lesznek. A Business Insider adatai szerint az Y-generáció kevesebb mint 40 százaléka egyáltalán nem jár bankba.